apache, pridani odkazu do tela stranky

Pondělí Červenec 31 23:08:27 CEST 2000

On Mon, 31 Jul 2000, Michal Krause wrote:

> To jest?

Myslim, ze jde o prekodovani vstupu/vystupu skriptu. Nejsem si tim 100%
jist, protoze jsem csacek nikdy nepouzival (jen jsem ho zkousel na
normalni stranky). Musel bych to hledat.... nekdo snad podtvrdi nebo
opravi (diky predem :-)). Urcite tam ale neco je, protoze tak koncila
debata o tom, co bude v 6.2 CZ.

--
                        Milan Kerslager