apache, pridani odkazu do tela stranky

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Červenec 31 23:32:16 CEST 2000

On 31/07/2000, Milan Kerslager wrote:

> Myslim, ze jde o prekodovani vstupu/vystupu skriptu. Nejsem si tim 100%
> jist, protoze jsem csacek nikdy nepouzival (jen jsem ho zkousel na
> normalni stranky). Musel bych to hledat.... nekdo snad podtvrdi nebo
> opravi (diky predem :-)). Urcite tam ale neco je, protoze tak koncila
> debata o tom, co bude v 6.2 CZ.

Docela by me to zajimalo, ja totiz pouzivam csacka uz pomalu dva roky a
prekodovava mi k plne spokojenosti v tuto chvili CGIcka, PHP a staticke
stranky (mam pocit, ze jednu dobu i se SSI, ale nejsem si ted jist).

Napada me, jestli si to nepletes a nebyl spis problem s tim, ze csacek
se do nedavna nesnesl s mod_ssl, muselo se pouzivat apache_ssl, ale i to
uz je tusim minulosti (nevyzkouseno, pouzivam apache_ssl).

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi