Ipchains vs ochota lidi v konferenci naposled

Vladimir Zenatik VZenatik na terra.cz
Čtvrtek Červen 1 08:14:07 CEST 2000

Je to pouze o lidech.

Na muj dotaz mi par lidi odpovedelo emailem, prisly i komercni nabidky ve smyslu
'ze mi neporadi ale za $$$ me to udelaji (V ZIVOTE bych si takove veci nenechal
delat zprostredkovane!!)' ale co je zvlastni, spis jsem ziskal rady od lidi ze
zahranici. Potvrzuje to, co jsem si myslel uz davno. Cechacci jsou jesitni a
lakomi. Vidina utikajicich kseftu je viditelne silnejsi nez cokoliv jineho.
  Kdyby kazdy tajil sve zkusenosti jak nekteri lide v teto konferenci, nebylo by
na tomhle svete vubec nic.A argumenty ze si nejdrive mam vsechno precist 2x (nic
nenajit) znovu precist dalsi tuny papiru o nicem 3x (nic nenajit) pak mesic
laborovat a pak se po 3 mesicich teprve zeptat jsou evidentnim vyplodem choreho
mozku. Jed ten totiz muze obetovat naprosto zbytecne tolik casu bezvysledne
cinnosti.

Takze se tu mejte
Lada