Ipchains vs ochota lidi v konferenci naposled

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Čtvrtek Červen 1 09:15:02 CEST 2000

> Je to pouze o lidech.
>
> Na muj dotaz mi par lidi odpovedelo emailem, prisly i komercni nabidky ve smyslu
> 'ze mi neporadi ale za $$$ me to udelaji (V ZIVOTE bych si takove veci nenechal
> delat zprostredkovane!!)' ale co je zvlastni, spis jsem ziskal rady od lidi ze
> zahranici. Potvrzuje to, co jsem si myslel uz davno. Cechacci jsou jesitni a
> lakomi. Vidina utikajicich kseftu je viditelne silnejsi nez cokoliv jineho.
>   Kdyby kazdy tajil sve zkusenosti jak nekteri lide v teto konferenci, nebylo by
> [...]

Jak vas tu posloucham, nechcete radej pouzivat Wokna? Linux fakt neni o tom,
ze na kazdou blbost se budu ptat. A treba vam casem taky bude vadit, ze
v konferenci chodi neustale dokola ty stejne veci. Lidi misto aby
se snazili hledat a ucit se, tak se radej zeptaj.

A cas neni jen o $$$, ale treba i o pokroceni v nejakem free baliku.

Ach jo netusil jsem ze se budu vylivat o necem takovem misto abych
delal neco uzitecneho (nejen vydelaval $$$). Davam si 10 trestnych bodu.

Luf

P.S. Myslim, ze o tomhle stacilo. Uz jsme si rekli vse a jedna strana
     druhou nepresvedci. A zbytecne plnime konferenci balastama.