Kolik fyzickych ETHx podporuje linux

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červen 1 11:20:59 CEST 2000

David Trcka wrote:
: No pokud vim, tak existuji sitovky D-link, ktere maji 4 porty, a pri
: vychozim nastaveni by mely fungovat jako 4 ruzne sitove karty. Nevim ale jak
: je to s podporou linuxu, udajne je.
: Pokud jde o preruseni, nejjednodussi je asi to vsecko naflakat na PCI, ono
: se tam nejake to preruseni nasdili, takze vam budou sedet treba 3-4 karty na
: jednom IRQ, coz v zasade ani nevadi. Pokud ma deska podporovany IO-APIC, tak
: by melo byt preruseni dostatek (tam je to tusim az do 31).

	Ne ze by to pomohlo, protoze sbernice PCI ma pouze ctyri draty
na preruseni (INTA-INTD). Ale obecne sdileni preruseni u PCI nicemu nevadi
(az na to, ze driver musi zjistovat, jestli to preruseni je skutecne jeho :-)

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //