Kolik fyzickych ETHx podporuje linux

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Červen 1 12:46:08 CEST 2000

> 	Ne ze by to pomohlo, protoze sbernice PCI ma pouze ctyri draty
> na preruseni (INTA-INTD). Ale obecne sdileni preruseni u PCI nicemu nevadi
> (az na to, ze driver musi zjistovat, jestli to preruseni je skutecne jeho :-)

Mam ve svem stroji nouzi o preruseni. Kdyz jsem ale nastrkal do PCI
karty, zjistil jsem , ze se spravedlive podelily o to co zbylo :

10 - SCSI, grafika AGP
11 - USB, sitovka

Vsechny komponenty slapou dobre a nezda, ze by to nejak vadilo. Linux
si vsechno osahal a zprovoznil bez problemu. Je v tom sdileni IRQ
nejaky limit ? Zatim to vypada, ze PCI snese vsechno.

BTW nevite nekdo, jak se draty (INTA - INTD) rozdeli mezi pet PCI
slotu ? A byl by to kernel schopny osetrit (neni tam nejaky
nestandardni specialni trik na ten paty slot) ? V extremnich
pripadech si dokazu predstavit vsechny PCI obsazene napr. sitovkami.

Ne ze bych to zrovna ted potreboval, ale kdyz uz to mam na desce ..

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s