Ipchains vs ochota lidi v konferenci naposled

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Červen 1 12:43:21 CEST 2000

On Thu, Jun 01, 2000 at 12:20:53PM +0200, Bretislav Duda wrote:
> Napr. bylo by uzasne mit nekde ke stazeni /etc/* z nejakeho konkretniho
> funkcniho serveru. Clovek by se podival jak se to ma delat, rozjel si to a
> pak muze spekulovat jak to vylepsit. Tak musi Linux rozjet nejak a uz na
> zacatku netusi co udelal blbe. Ted mam na mysli treba takove detaily jako
> resolv.conf, hosts, host.allow a deny. to nemluvim o poste. Vsem by urcite
> prospel vzorovy ucebnicovy KONKRETNI vzor.

Doporucuji treba knihu Satrapa - Randus: "Linux - Internet server" - z
toho jsem se takove veci naucil.

Jinak TEMER VSE je v LDP: Linux - Dokumentacni projekt. (kniha v
anglictine, kniha v cestine - vse k dispozici volne ke stazeni na
linuxovych ftp serverech).

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //