Ipchains vs ochota lidi v konferenci naposled

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Čtvrtek Červen 1 12:20:53 CEST 2000

nesouhlasim zcela - castecne. Velice si cenim ochoty lidi z konference bez
ktere by to asi neslo v realnem case zvladnout.

HOWTO a knihy obecne - uz mam taky tuny - jsou psany velice obecne a chybi
konkretni priklady.
Jelikoz je Linux oproty WIN velice pruzny je 1000 zpusobu jak neco udelat
blbe. Potom se clovek mota v kruhu a pro slepotu nevidi.

Napr. bylo by uzasne mit nekde ke stazeni /etc/* z nejakeho konkretniho
funkcniho serveru. Clovek by se podival jak se to ma delat, rozjel si to a
pak muze spekulovat jak to vylepsit. Tak musi Linux rozjet nejak a uz na
zacatku netusi co udelal blbe. Ted mam na mysli treba takove detaily jako
resolv.conf, hosts, host.allow a deny. to nemluvim o poste. Vsem by urcite
prospel vzorovy ucebnicovy KONKRETNI vzor. Pravda je, ze na to si muzu i
zaplatit skoleni u EIITE a je to.

Opravdu v HOWTO postradam konkretni priklady. Jsou super kdyz to clovek
zhruba zna a potrebuje jen postrcit.

Co vy na to?