Kolik fyzickych ETHx podporuje linux

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Červen 1 13:08:10 CEST 2000

mbenes na tenez.cz (Miroslav BENES) writes:

> Mam ve svem stroji nouzi o preruseni. Kdyz jsem ale nastrkal do PCI
> karty, zjistil jsem , ze se spravedlive podelily o to co zbylo :
>
> 10 - SCSI, grafika AGP
> 11 - USB, sitovka
>
> Vsechny komponenty slapou dobre a nezda, ze by to nejak vadilo. Linux
> si vsechno osahal a zprovoznil bez problemu. Je v tom sdileni IRQ
> nejaky limit ? Zatim to vypada, ze PCI snese vsechno.
>
> BTW nevite nekdo, jak se draty (INTA - INTD) rozdeli mezi pet PCI
> slotu ? A byl by to kernel schopny osetrit (neni tam nejaky
> nestandardni specialni trik na ten paty slot) ? V extremnich
> [...]

Ne ze bych tomu prilis rozumel, Yenya to urcite rekne lip, ale na
jedne PCI sbernici mohou byt max 4 sloty (nejak se tam pocita s cislem
10 - kazdy slot zabere 2 a pak jeste neco pripojenim na sbernici
smerem k procesoru). Ovsem PCI sbernic muzete mit v pocitaci vic a
mohou byt kaskadovane.

Pokud mate 5 slotu na jedne PCI sbernici, tak to muze byt bud dobre
(tj dve PCI sbernice) nebo spatne (tj. jedna PCI sbernice).

Tolik neodborny vyklad.

Brno, Czech Republic