Problem s RAID1 vytvorenym v RH6.2

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Čtvrtek Červen 1 14:37:03 CEST 2000

Dobrý den,
v RedHat Linuxu 6.2 jsem si vytvořil ze dvou IDE disků softwarový RAID
level 1. S originálním jádrem (2.2.14-5) jede RAID bez problémů, problém
nastane, pokud chci použít jádro 2.2.15 nebo jakékoliv jiné řady 2.2 (ne
od RH). Prohlížel jsem archiv konference a zjistil jsem, že RH přidává
do jádra novou podporu pro RAID, která "má být zahrnuta v jádrech 2.4".
Zkoušel jsem však standardní jádro 2.4.0-test1 a ani s tímto RAID
nefunguje.
Nevíte někdo, zda RAID vytvořený s kernelem od RedHatu bude možné bez
patchů provozovat na kernelech 2.4? A kde je možné sehnat patch pro
standardní jádro 2.2.15, pokud bych chtěl tento RAID použít se
standardním jádrem? Jde mi o to, že v brzké době mám tento RAID nasadit
do ostrého provozu na serveru a chci se vyhnout případným budoucím
komplikacím při přechodu na nová jádra 2.4, proto potřebuji zjistit, zda
RAID vytvořit se standardním jádrem nebo s jádrem od RH.
Děkuji za jakoukoliv radu.

--
Zdeněk Drlík, diplomovaný technik
Klein & Blažek spol. s r.o.