[LONG]: Pevna cez modem, prosim pomozte.

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Červen 1 15:40:46 CEST 2000

On Thu, 1 Jun 2000, Jan "Falci" Falder wrote:
> Dobry den.
I Vam,

> 2. Modem, ktory tu bude sa nejak konfiguruje a asi sa sam pri-
> paja, zrejme aj vtedy ak nie je pripojeny k pocitacu :-), teda ne-
> potrebuje na to ziadny soft. Ale co potom s pppd??? Pouziva sa
> pppd ako keby to bol obycajny modem? Tomu vobec nerozumiem.
> Ak sa modem sam pripaja, ako zariadim aby vzniklo rozhranie ppp0?
> Alebo ho vytvori on? A este CO TAKE SA NA TOM MODEME KONFIGURUJE?
> Cim je SPECIALNY, ako hovori ISP?
Ty modemy musi umet zvladnout pevnou linku a take jeji typ.
Existuje pevna linka dvoudrat nebo ctyrdrat.
Modemy se spisknou sami a potom jen v podstate poskytuji
seriove propojeni (tedy jako kdyby jste si udelal uplny krizeny seriovy
kabel).
No a v systemu musite spustit pppd bez nastavovani linky ( vytaceni,
autentizace v otevrene forme ).
> 3. Kde by som sa o tom mohol docitat viac, pre tento konkretny
> pripad, teda pevna cez modem? PROSIM, PROSIM O NEJAKE LINKY NA
> INTERNETE.
Mam takovy pocit, ze pripad pevne linky je zminovan i ve Vami zminovanych
HOWTO. Jinak v anglictine se pevna linka jmenuje leased line.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509