Kill se zpozdenim ?

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Červen 1 15:51:07 CEST 2000

On Thu, Jun 01, 2000 at 12:28:30PM +0200, ivop na regionet.cz wrote:

> Poradil. To, ze se jedna o "dialog" znamena, ze odesilajici proces (mnc)
> musi (=mel by) cekat na reakce serveru a pak teprve pokracovat v
> odesilani svych veci. A ne do nej natlacit rovnou vsechno.

K prave takovym dialogum (mimo jine) byl stvoren skriptovaci jazyk
'expect'.

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //