Kill se zpozdenim ?

Martin Douda mad na students.zcu.cz
Sobota Červen 3 10:21:56 CEST 2000

> 2.Freshmeat je pekny, ale dozvedel jsem se o nem az dnes z prispevku pana
> Vojty (timto moc dekuji). Mozna jsem ignorant, ale za ten mesic, co s
> Linuxem bojuji, jsem na spoustu veci neprisel.

freshmeat je dost zakladni znalost, nikoho asi ani nenapadlo, ze ho
neznate, prijmete omluvy.

(sleep 12345; kill -15 $$)
12345 je pocet sekund, ktere ma cekat

					Martin

                        Martin "MaD" Douda
WEB:http://www.volny.cz/mad3/                EMAIL:mad na students.zcu.cz
SMS:mad na gate.mobil.cz (up to 160 characters) PHONE:+420603752779
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Po uvedeni Windows 2000 zacne Microsoft vyvijet novy system, ktery
by se mel stat novou vlajkovou lodi v oblasti operacnich systemu.
Tiskovy mluvci take prozradil, ze kodove jmeno projektu bude Titanic.