Ipchains vs ochota lidi v konferenci naposled

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Čtvrtek Červen 1 16:36:40 CEST 2000

Ano, presne toto jsem mel na mysli. Dnes mi uz jede server OK, dodnes nevim
co vsechno jsem udelal blbe nebo aspon nekoncepcne. Ten vyzkum sje sice
poucny, ale strasne dlouhy (nechce se mi cekat 2 roky az budu mit jasno).
Vzdycky si vzpomenu na chvili, kdy po prvni instalaci Linuxu jsem se nemohl
dostat na disketu, protoze jsem nevedel jak a potupne jsem si to musel
vypalit na cdrw, z ktereho to slo z X nakopirovat na HDD. Takove chvile jsou
tezka potupa, Linuxu a jeho rozsireni by velice prospelo mit navod
steb-by-step jak na to. A to mam na mysli totalne konkretni.
Otazka je zda o to skalni stoji.