OT delsi: Ochota-neochota - IMPULS K VYUZITI POTENCIALU

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Červen 1 18:23:03 CEST 2000

On Thu, 1 Jun 2000, Jiri Licek wrote:

> Ano, je to tak, dobrovolne muze kazdy z nas udelat cokoliv. I zacatecnik
> muze napsat navod, ktery bude pouzitelny, zvlast bude-li step-by-step,
> napriklad diky prozitym "hruzam" :) pri ladeni a testovani.

 Todle neni zas tak velky objev. Asi pred cca 5 lety J.Hubicka psal
tzv. skolicky a myslim, ze to delal presne timto zpusobem. Na neco prisel
a hned to nekam zapsal. No muzete v tom pokracovat. Pro dost lidi se
stanete Bohem :-)

> Je to sice subjektivni nazor, ale SOUHLASIM, TAKTO JE TO LEPSI!

 Myslim, ze toto je vubec nejdulezitejsi. Pochopit princip. Pak uz je
jedno s cim se setkate.

> A tady je ten IMPULS (i kdyz jsem dost mimon:) -

 Znam lidi kteri pisi elaboraty a pisi jich i nekolik za den.

 Problem, muze byt napr. cas. Proste se nedostane ani na tech nekolik radek
pokud mate kazdy den cca 1000 mailu tak vam nekolik hodin sezere jen jejich
seriozni precteni.

 Dalsi a to se stava treba me, ze uz je clovek otraveny a proste to
preskoci, protoze hned zatim je mail ktery je prinosnejsi....

 A potom, myslim, ze dost lidi si i overuje to co pise, takze nekdy i napsani
nekolika radek muze zabrat trochu vice casu. Kdyz pak k tomu overeni nahodou
pouzijete 'man xxx' tak se najednou prastite do cela a reknete "a proc ja",
coz pak ten 'man' nema i ten dotycny...

> [...]
> Mohl by to byt zajimavy pocin i pro PAPIROVE vydani cili by to autorum
> prineslo i odmenu nejen nehmotnou (jakou uspokojeni z pomoci nam
> zacatecnikum jiste je:) a dovedu si predstavit, ze diky vyvoji Linuxu by
> nebyl problem vydavat aktualizovana vydani s ohledem na zmeny v
> konfiguracich, versich etc.
>
> Nebojim se, ze by o papirovou versi nebyl zajem, Linuxaku pribyva mezi BFUs
> i administratory. Ja v mnoha situacich (treba na travniku s otevrenou
> desitkou Gambacem:) ctu radeji pismena na papire, nez shluky minidirek na

 No az to zacnete psat tak to piste treba v SGML, tisknout se to da vzdycky.

 IMHO vetsina dulezitych veci stejne uz napsana byla :-)

						Karel

 * Karel Zak  *  zakkr na zf.jcu.cz  *  http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/
 *           C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz
 */