OT delsi: Ochota-neochota - IMPULS K VYUZITI POTENCIALU

Jiri Licek jirka na sunweb.cz
Čtvrtek Červen 1 18:03:38 CEST 2000

Jsem v Linuxu rovnez zacatecnik, presto mi dovolte (a prominte), ze
reaguju...

Souhlasim, prospelo. Satrapuv Internet server je moc dobry, bohuzel uz
spousta veci diky vyvoji Linuxu neplati.

Uvidime, jestli nekdo z nich odpovi, diky M.K.

> Zde je prostor právě pro Vás, abyste takové HOWTO napsal. Nic Vám
> nebrání a právě Vy máte (jak se zdá) konkrétní představu.
Ano, je to tak, dobrovolne muze kazdy z nas udelat cokoliv. I zacatecnik
muze napsat navod, ktery bude pouzitelny, zvlast bude-li step-by-step,
napriklad diky prozitym "hruzam" :) pri ladeni a testovani.

> vybral to, co potřebuje (ano, principy jsou odlišné od okýnkových
> programů a jejich dokumentace, ale můžete mi věřit, že takhle je to
> lepší).
Je to sice subjektivni nazor, ale SOUHLASIM, TAKTO JE TO LEPSI!

> Každý, kdo něco ví, rád odpoví zadarmo, pokud je odpověď na 3-5 řádků.
> Elaboráty zde nečekejte, protože to nejde. Nemůžu psát denně 3 hodiny
> návody do konference, musím i pracovat.
A tady je ten IMPULS (i kdyz jsem dost mimon:) -

- v odpovedich v konferenci se opakuji lide (neni jich tolik), jejichz
znalosti jsou jednak velmi rozsahle a navic vedou k reseni dotazovanych
problemu a navic se vyjadruji velice srozumitelne. Neni mozne se domluvit a
sepsat spolecne knihu vyse citovanych a potrebnych step-by-step prikladu?
Mohl by to byt zajimavy pocin i pro PAPIROVE vydani cili by to autorum
prineslo i odmenu nejen nehmotnou (jakou uspokojeni z pomoci nam
zacatecnikum jiste je:) a dovedu si predstavit, ze diky vyvoji Linuxu by
nebyl problem vydavat aktualizovana vydani s ohledem na zmeny v
konfiguracich, versich etc.

Nebojim se, ze by o papirovou versi nebyl zajem, Linuxaku pribyva mezi BFUs
i administratory. Ja v mnoha situacich (treba na travniku s otevrenou
desitkou Gambacem:) ctu radeji pismena na papire, nez shluky minidirek na
stinitku monitoru...

Opet se omlouvam za neodbornou reakci, nedalo mi to pri cteni konference ;-)

> Takže.... jsem zvědavý, zda naší komunitě dáte (zadarmo) alespoň
> ekvivalent toho, co po ní požadujete.... (znám takové přísloví o házení
> kamenem a vině).
Zde mi nezbyva, nez podekovat vsem, kteri mi at uz odpovedi na 3-5 radku :)
nebo soukrome "hustou" komunikaci mailem bez za(ob)tezovani konference
POMOHLI -DEKUJU VAM!

...az se dostanu do stavu mysli, kdy uznam, ze uz (?) taky muzu pomoct,
urcite to udelam.

Jirka Licek, Chrudim
Linux + Mac + BeOS (+ M$) user :)