neodpovidajici udaje mrtg

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Červen 1 18:30:00 CEST 2000

RMosnicka na perseus.cz writes:

> Dobry den,
>
> k mereni zatizeni linky pouzivam mrtg. Na jednom stroji ale mam docela
> problem, mereni jede, ale ukazuje neodpovidajici udaje  (asi 5x mensi) nez
> je skutecna pruchodnost linky.
>
> V souboru mrtg.cfg jsem nasel jenom jeden udaj, ktery by stim mel co
> spolecneho a to
> MaxBytes hodnotu mam nastaveno na 8000 pro linku 64 000 b/s.
> Kdyz jsem zkousel nastavit jine hodnoty, tak mrgt mi davalo porad stejne
> udaje, takze v tomto to asi nebude.
>
> Pro kartu eth0, kterou mam pripojenou do routeru a na kterou se tedy
> [...]

Rychlost na ethernetu by mela byt 10 000 000, ale to stejne nehraje
roli.

Zalezi na verzi jadra. 2.0 nepocitalo byty, ale pakety, ktere nasobilo
tzv. bulharskou konstantou :-) 2.2 by melo mit uz i byty.

Jeste se mi vybavuje nejaka zminka o accountovani paketu pres ipfwadm
na interfacech, ale uz si nevzpomenu proc.

Brno, Czech Republic