neodpovidajici udaje mrtg

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Červen 2 06:02:54 CEST 2000

Dne Čt, 01 čen 2000 jste napsal(a):
> [...]
Zkuste zmerit hodnoty pres ipfwadm nebo pres ipchains (podle  verze jadra) a pak
porovnat.

Na 2.2.x pouzivam pro snmp tento zpusob:

SNMPDEVNAME="eth0"

        echo "Starting snmpd."
        /sbin/ipchains -N acct_in
        /sbin/ipchains -I input -j acct_in
        /sbin/ipchains -N acct_out
        /sbin/ipchains -A output -j acct_out
        for i in $SNMPDEVNAME ; do
          /sbin/ipchains -I acct_in -i $i
          /sbin/ipchains -I acct_out -i $i
        done

        /usr/sbin/snmpd -A -f

podobne to jde i pro 2.0.x

SNMPDEVADDR="10.10.10.10 10.10.10.20"

case "$1" in
    start)
        echo "Starting snmpd."
        for i in $SNMPDEVADDR ; do
          /sbin/ipfwadm -A in -a -P all -S 0.0.0.0/0 -D $i/32   ## -W eth0
          /sbin/ipfwadm -A out -a -P all -S $i/32 -D 0.0.0.0/0  ## -W eth0
        done

        /usr/sbin/snmpd -A -f

Kompletni scripty jsou soucasti cmu-snmp-linux.
Dan