OT delsi: Ochota-neochota - IMPULS K VYUZITI POTENCIALU

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Červen 1 18:38:11 CEST 2000

On Thu, Jun 01, 2000 at 06:03:38PM +0200, Jiri Licek wrote:
> Souhlasim, prospelo. Satrapuv Internet server je moc dobry, bohuzel uz
> spousta veci diky vyvoji Linuxu neplati.

A to zase PRRR. Myslim, ze naopak spousta veci z te knihy plati porad a
bude platit jeste hodne dlouho. A je to prave diky tomu, ze Linux se
nevyviji zas tak prekotne (meni se motor, palubni deska zustava podobna) a
take proto, ze se v te knize autori snazi, aby ctenar pochopil princip
fungovani unix/linuxovych serveru. To, ze je doplnena konkretnimi
praktickymi ukazkami konfigurace (ktere ctenar stejne musi
prepsat/aplikovat podle jeho potreb a pozadavku) je jen tresnicka na
dortu. Nejste ve Windows! Ja jsem se naucil Unix s prirucek a knih z 80. let!

Ono totiz staci umet perfektne ty zaklady (lcd), ktere jsou na vsech
Linuxech (potazmo i Unixech) stejne, a pak uz se jen doorientovavat
ruznymi HOWTO, README, priruckama ke konkretnim distribucim ... Ziskate
tak znalosti, ktere budete moci uplatnovat jeste hodne dlouho (10 a vice
let???) a navic pro vas nebude takovy problem preskakovat z Linuxu na
Solaris ci OpenBSD a zpet. (unix everywhere)

       ,__o  -UH OH!      o__,      Take a RIDE

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //