OT delsi: Ochota-neochota - IMPULS K VYUZITI POTENCIALU

Jiri Licek jirka na sunweb.cz
Čtvrtek Červen 1 19:17:02 CEST 2000

> A to zase PRRR. Myslim, ze naopak spousta veci z te knihy plati porad a
Shodneme se, ja napsal, ze jich spousta neplati, nepsal jsem (bohuzel), ze
jich spousta plati. Kdybych si to nemyslel, asi bych nepsal, ze je to moc
dobra kniha :)

> fungovani unix/linuxovych serveru. To, ze je doplnena konkretnimi
> praktickymi ukazkami konfigurace (ktere ctenar stejne musi
Konkretni prakticke ukazky jsou prave tim potrebnym, myslim si, ze
prirovnani ke tresnicce na dortu je nezaslouzene "malym" hodnocenim
skutecnosti, ze krome popsani principu fungovani pan Satrapa vse ukazuje na
konkretnich prikladech :)

> dortu. Nejste ve Windows! Ja jsem se naucil Unix s prirucek a knih z 80. let!
Jsem rad, ze nejsem ve Windows, asi netusite JAK! Ja se ucim vsechno mozne z
prirucek a knih danych dostupnosti na trhu, prvni moje PC byla polska
Mazowia, ke ktere nebyla zadna dokumentace...

> Ono totiz staci umet perfektne ty zaklady (lcd), ktere jsou na vsech
> Linuxech (potazmo i Unixech) stejne, a pak uz se jen doorientovavat
> ruznymi HOWTO, README, priruckama ke konkretnim distribucim ... Ziskate
> tak znalosti, ktere budete moci uplatnovat jeste hodne dlouho (10 a vice
> let???) a navic pro vas nebude takovy problem preskakovat z Linuxu na
> Solaris ci OpenBSD a zpet. (unix everywhere)
Naucit se perfektne zaklady je prave to, co skoro vsichni chceme, at uz
delame Linux nebo cokoliv jineho dva tydny nebo deset let :)

Nemyslim si, ze mam nejak prilis odlisne nazory, jen si dovedu predstavit,
ze tak jak jsou ruzni lide, jsou ruzne i jejich moznosti chapani ruznych
druhu literatury, ergo knizka s priklady reseni jiste neni necim, co je
nepotrebne ci hodne odsouzeni. Tot vse.

Mejte se

Jirka Licek