TV karta ASKEY

lcevela.STV na woco.de lcevela.STV na woco.de
Pátek Červen 2 07:29:07 CEST 2000

Pouzivam ji s kernelem 2.2.14, zkuste prilozeny patch.
(je to presne podle toho, co bylo/je na penguinu)

Dalsi moznosti je stahnout si posledni verzi bttv driveru
a i2c patch z http://www.in-berlin.de/User/kraxel/v4l/
(v orig. bttv driveru je to od verze 0.7.25)

Pathh se mi nepodarilo pridat ke zdrojakum. Je vice nez pravdepodobne, ze
chyba je u mne, ze proste neumim pouzivat prikazy pro patchovani jadra.
Posledni verzi bttv driveru jsem stahl, prelozil, nainstaloval, ale s Askey
nejela ani ona.

Diky vsem, kdo se mi snazili pomoci. Po tydnu snazeni o rozchozeni karty
      jsem to vzdal a zbavil se ji. V soucasne dobe mam v Linuxshopu
      objednanou kartu Aver TV Capture 98, ktera by mela byt bez problemu
      podporovana .

Lubomir Cevela