neodpovidajici udaje mrtg

RMosnicka na perseus.cz RMosnicka na perseus.cz
Pátek Červen 2 08:32:56 CEST 2000

>zmenu v grafu hned tak neuvidite - pokud mate options[]: gauge,
>taxe vam ukazuji zmeny z minuleho stavu, takze bych doporucoval
>po zmene parametru smazat log pro prislusny config a zkusit to znovu.

Vzdy kdyz jsem provedl nejake zmeny, tak jsem log vymazal a jel jsem
nacisto,
takze tady problem neni

>jeste mi napiste, jak merite tu pruchodnost linky...

No, pustim stahovani tak na pul hodiny, ktere mi jede rychlosti cca. 6
kB/s. Mrtg za tu pul hodinu ukazuje celkem (dovnitr,ven) tak 1.2 kB/s :-((