Kill se zpozdenim ?

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Pátek Červen 2 09:20:16 CEST 2000

Zdravim

> Co tak treba smtpclient:
>
> http://www.engelschall.com/sw/smtpclient/
>
> Tedy pokud umite prelozit cckovy program :-)
>
> At zije freshmeat! Odpoved za 10s.

Dekuji vsem co mi napsali...
Na smtpclienta se podivam, na prvni pohled je to presne to co potrebuji.

A ted k tem narazkam:
1.Cckovsky program jsem prekladal nekolikrat, ale vzdycky pod DOSem a navic
pro jednocipovy mikroprocesor rady 80C51 (konkretne PHILIPS 80C552). Snad
kdyz prostuduji man gcc :), tak nakonec uspeju.
2.Freshmeat je pekny, ale dozvedel jsem se o nem az dnes z prispevku pana
Vojty (timto moc dekuji). Mozna jsem ignorant, ale za ten mesic, co s
Linuxem bojuji, jsem na spoustu veci neprisel.

A jeste mam doplnek k memu puvodnimu dotazu. Bez ohledu na to ze to delam
blbe. Je ten skript funkcni co se tyce tech poslednich radku ?

> proces=$$
> (kill -15 $proces) &

Tedy shazuji opravdu ten "svuj" skript ?
A opravdu nejde nejak jednoduse naprogramovat scriptem zpozdeni, ktere by
bylo zhruba stejne dlouhe na 386-ce i na 486-ce, Pentiu, .... ?

Dekuji za strpeni.

--
Kolbis

PS: A jeste si neodpustim. Mne se Linux libi, ale ony ty zacatky jsou
opravdu krusne. Ja si napr. pred mesicem nainstaloval RedHat6.1 bez X-sek
(zamerne) a pak jsem to neumel ani vypnout. A jak jsem zaril stestim, kdyz
se mi povedl mount CD-cka a ja si mohl doinstalovat MC. Mejte s nami trdly
trosku trpelivost.