Problem s rychlostou sietovej karty

Mikula Roland - KU V ZILINE mikula.roland na kuza.vs.sk
Pátek Červen 2 10:51:09 CEST 2000

ja som jeden stretol, boli to vlastne dva huby
jeden 10 Mb druhy 100 Mb
a medzi nimi neaky prepinac, cele v jednej krabicke,
automaticky si prepli zasuvku na ten hub, ktory mal vhodnu rychlost
a par babiek stal