Problem s rychlostou sietovej karty II.

Vladimir Rengevic grafon na nextra.sk
Pátek Červen 2 11:27:43 CEST 2000

Dobry den,

>   Zkusil bych zkontrolovat route. Predpokladam, ze jste jiz udelal. Pak
bych
route je OK...

> pustil ping nekam ven, kouknul bych na ifconfig, jestli pribejvaji pakety.

Tx pribudaju, Rx nic...

> Pak bych kouknul na tcpdump, co mi tam leze. Pokud bude vsechno v poradku,
> bude problem nejspis jinde. Idealni bude pingovat jinej linux a koukat tam
> na prijaty pakety.

No, na vikend mam zabavu.

>   Co se tyka koexistence 100MBit sitovek s 10MBit, tak (jestli se nepletu)
> pokud jsou na jednom segmentu 10kove - 100kove sitovky, vsechno jede jako
> 10kove (no, kdyz tam date inteligentni switch 10/100, tak to bude chodit
na
> 100 samozrejme).

To som predpokladal, zaraza ma len to, za na karte 100Mbit ledka nesvieti
(mala by teda ist na 10), ale na switchi svieti....

Da sa nejakym sposobom ta karta (napr. cez ifconfig) donutit ist len na
10Mbit?
Skusal som media type 10baseT, ale nejak mi to ifconfig nechce zozrat...

Zatial vdaka

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454