Motif source code released to the Open Source community! (fwd)

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Červen 2 12:08:19 CEST 2000

On 02/06/2000, uhlar na fantomas.sk wrote:

> -> Ne, ze bych byl takovy zastance Motifu (nadosmrti mu nezapomenu, ze ho
> -> uz par let musim stahovat spolu s NN), ale rypnout si musim. IMHO je
> -> Gtk+ _bez temat_ jeste o kousek ohavnejsi :)
> -> A Netscapu bych vytkl lecos, ale prostredi tedy ne :)
>
> Mozilla 6 vyzera este horsie... nie je v gtk?

Je. Ale ja bych nerekl, ze vypada hur, ale ze se chova hur. Vzhled neni
spatny, koneckoncu temat uz take par existuje, ale prekreslovani
prostredi, vyskakovani menu, dialogu, reakce na kliknuti, to je vazne
utrpeni. I kdyz proti tomu, jak to vypadalo ve verzich kolem M8, je to
dneska zlate. Jsem zvedavy, jak to bude vypadat dal...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi