Motif source code released to the Open Source community! (fwd)

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Neděle Červen 4 20:33:53 CEST 2000

On Fri, Jun 02, 2000 at 12:08:19PM +0200, Michal Krause wrote:
[MOZILLA]
> Je. Ale ja bych nerekl, ze vypada hur, ale ze se chova hur. Vzhled neni
> spatny, koneckoncu temat uz take par existuje, ale prekreslovani
> prostredi, vyskakovani menu, dialogu, reakce na kliknuti, to je vazne
> utrpeni. I kdyz proti tomu, jak to vypadalo ve verzich kolem M8, je to
> dneska zlate. Jsem zvedavy, jak to bude vypadat dal...

Zkuste stahnout uplne posledni unstable verze (nightly-built), jsou o neco
sviznejsi nez posledni M1x ...

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //