expect & ssh

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Sobota Červen 3 11:19:23 CEST 2000

Zdravim,

 zkousim (uz asi 2 hodiny) prinutit ssh, aby me neotravovalo s passphrase a password, kdyz
vytvarim sshtunel pro POP3 protokol. man i doc jsem studoval vicekrat. :o(

 zkousim to takhle : (vypis souboru)
---- snip --
#!/usr/bin/expect -f

spawn -noecho /usr/local/bin/ssh -C -f pizl na nejaky.pocitac.cz -L 110:nejaky.pocitac.cz:110
sleep 86400

expect {
        Passphrase  { send Moje-passphrase\r ; exp_continue }
        -re ^pizl   { send  mojeheslo\r; }
}
--- snip ---

samozrejme, ze to provadim jako root, takze mohu forwardovat i porty < 1024. Ostatne, bez
expectu to funguje bajecne. Jde mi o to, abych to mohl poustet pri startu sve workstation
z rc.local a nemusel tam tupe vytukavat odpovedi.
Stejne tak odhledneme od skutecnosti, ze neni dobre napsat do souboru svuj passphrase a
heslo ...

No a ono mi nejde. Podle manu pustim proces, v expectu cekam na vyzvu a pak tam sendnu
pozadovany retezec, jenze ssh pak vyhodi takove to Tcl okno (ssh-askpass) a pta se znovu
na heslo. Po jeho zadani to stejne skonci :(

	rad si necham poradit

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...