Monitor telnet pripojeni

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Sobota Červen 3 08:39:21 CEST 2000

 >: Zdravim vsechny,
 >: je nejakym zpusobem mozne monitorovat pripojeni pomoci telnetu? Jde
 >: mi o to, ze napriklad v pripade kdy mi dodavatel SW provadi na
 >: dalku upravy mam zajem sledovat co a jak dela.

 gn> trivialne, napriklad sniffit alebo hunt
 gn> samozrejme sa predpoklada ze dodavatel bude oboznameny s tym
 gn> ze je sledovany :-)

A vite o necem, co mi umozni resit nasledujici situaci?

Mam server, ke kteremu se pripojuji uzivatele pomoci SSH. Nekdy ukonci
spojeni
bez logoutu a ono to tu zustane viset v ps ax vidim jejich bash. Za
predpokladu, ze jsem root bych se chtel nejak napojit na ten jejich
bash a
korektne jej ukoncit. Nechci to killovat aniz bych se podival, co
vlastne
delali.

                              *Pizi*  (27 let)

... Nejlepsim pritelem muze je jeho dogma.