expect & ssh

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Červen 3 19:56:11 CEST 2000

On Sat, 3 Jun 2000, Zdenek Pizl wrote:

>  zkousim (uz asi 2 hodiny) prinutit ssh, aby me neotravovalo s passphrase a password, kdyz
> vytvarim sshtunel pro POP3 protokol. man i doc jsem studoval vicekrat. :o(
>
>  zkousim to takhle : (vypis souboru)
> ---- snip --
> #!/usr/bin/expect -f
>
> spawn -noecho /usr/local/bin/ssh -C -f pizl na nejaky.pocitac.cz -L 110:nejaky.pocitac.cz:110
> sleep 86400

Proc je tady to sleep ?

> expect {
>         Passphrase  { send Moje-passphrase\r ; exp_continue }
>         -re ^pizl   { send  mojeheslo\r; }
> }
> --- snip ---

Kdysi jsem si delal expect skript na zmenu hesla na vzdalenem serveru.
Predaly se mu parametry a on se tam pripojil pres ssh zadal prikaz passwd
a heslo zmenil. Pri tom jsem zjistil ze ssh mne nepripoji pokud tam heslo
naperu moc rychle - zrejme bezpectnostni ochrana. Resil jsem to tak, ze
jsem na zacatku skriptu zadal -

#!/usr/bin/expect -f

set timeout 15
set send_human {.1 .3 1 .05 2}

a vlastni heslo jsem pak posilal prikazem -

send -h "$OLDPW\r"