expect & ssh

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Sobota Červen 3 20:10:02 CEST 2000

Petr Simek wrote:

> Proc je tady to sleep ?

sleep 84600 patri jeste k tomu ssh prikazu ....
Ten sleep pocka 24 hodin a tedy ten tunel bude mit trvani cely den - nebude se vytvaret
pri kazdem pop3 pristupu.
(Viz http://yosh.gimp.org/Secure-POP-SSH-2.html )

> Kdysi jsem si delal expect skript na zmenu hesla na vzdalenem serveru.
> Predaly se mu parametry a on se tam pripojil pres ssh zadal prikaz passwd
> a heslo zmenil. Pri tom jsem zjistil ze ssh mne nepripoji pokud tam heslo
> naperu moc rychle - zrejme bezpectnostni ochrana. Resil jsem to tak, ze
> jsem na zacatku skriptu zadal -
>
> #!/usr/bin/expect -f
>
> set timeout 15
> set send_human {.1 .3 1 .05 2}
>
> a vlastni heslo jsem pak posilal prikazem -
>
> send -h "$OLDPW\r"

jo, to vyzkousim. Treba to pomuze ...

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...