Mírně OT: Jak donutit Netscape necachovat obrázky

ondrej suchy list na kyberdigi.cz
Neděle Červen 4 12:11:47 CEST 2000

> Generuji pomocí PHP skriptu obrázek, který se mění při každém zavolání
> skriptu (jedná se o počítadlo přístupů). Zjistil jsem, že Netscape při
> opakovaném přístupu nepřekresluje obrázky.

my jsme to kdysi na jednom serveru resili tak, ze obrazek mel nejaky
nahodny "void" parametr, takze request vypadal treba takto:
http://server/generuj_obrazek.php3?nejake_cislo

pri pristim requestu se posle jine cislo a netscape si mysli, ze to je
dynamicky generovane (ano!) a zobrazi to spravne. dobrym kandidatem na ten
parametr je napriklad pocet sekund od roku 1970.

je to takovy nekorektni ofuk, podle RFC by imho mely stacit ty hlavicky
no-cache, ale funguje to.

ahoj,
 ondrej suchy