Mírně OT: Jak donutit Netscape necachovat obrázky

Neděle Červen 4 22:26:18 CEST 2000

ondrej suchy wrote:

> my jsme to kdysi na jednom serveru resili tak, ze obrazek mel nejaky
> nahodny "void" parametr, takze request vypadal treba takto:
> http://server/generuj_obrazek.php3?nejake_cislo

Explorer s tim nema problemy, protoze pro zmenu zase radeji necachuje
vubec (alespon v dobe, kdy jsem to zkousel, tak na nejake cachovani
kaslal, i kdyz mel ty soubory na lokalnim disku). BTW, zkuste novejsi
NN, posledni je ted 4.73.

--
                        Milan Kerslager