logy pryc, pokus o prunik?

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Neděle Červen 4 20:16:41 CEST 2000

On Sun, Jun 04, 2000 at 12:45:46PM +0200, Petr Soucek wrote:
> [...]

Nekdo se pripojil na sendmail, ale dale uz nic neudelal (zadna
data/prikazy neposlal) - nejspis to byl jen nejaky portscan. Takove veci
se ignoruji.

> Jenom bych pripomenul, ze provideri loguji telefonni cislo, z ktereho se
> kdo v ten okamzik pripojil, takze pokud by tech udaju bylo vic, dalo by
> se zrejme dohledat, kdo za to muze.

Kvuli takove blbosti prece nebudete vyhlasovat patrani :) (nedelate
sysadmina na VSE ??? Tam jsou prej takovi experti ;-]] )

<jedna_pani_povidala> Neni tak jiste, zda to vsichni provideri loguji.
Podle toho, co mi tvrdil jeden zainteresovany clovek, tak CISCO to
standardne nedela a je potreba ho k tomu trochu 'dokopat'. Tipnul bych si,
ze logovani telefonnich cisel (v CR) zas tak bezne byt nemusi.
</jedna_pani_povidala>

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //