logy pryc, pokus o prunik?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Červen 4 22:23:25 CEST 2000

Martin Macok wrote:

> Kvuli takove blbosti prece nebudete vyhlasovat patrani :) (nedelate
> sysadmina na VSE ??? Tam jsou prej takovi experti ;-]] )

Ne s VSE nemam nic spolecneho :-)

Ale treba pro nekoho hackly pocitac az takova blbost nebyla. Ostatne je
to jen moznost, kterou nikdo nemusi vyuzit.

> <jedna_pani_povidala> Neni tak jiste, zda to vsichni provideri loguji.
> Podle toho, co mi tvrdil jeden zainteresovany clovek, tak CISCO to
> standardne nedela a je potreba ho k tomu trochu 'dokopat'. Tipnul bych si,
> ze logovani telefonnich cisel (v CR) zas tak bezne byt nemusi.
> </jedna_pani_povidala>

Je mozne, ze nekteri provideri cisla neloguji, ale ti zase mivaji dobry
prehled o zakaznicich. Vlastne je to nutne jen v pripade, ze je
pripojeni poskytovano anonymne - coz je pripad napr. Internetu zdarma. A
ze se to musi nastavit - asi ano, maloktere Cisco funguje bez nastaveni
:-)

V predchazejicm mailu byl zminen dialup Volny - ten pokud vim cisla
loguje.

Ale vzdyt sam vite, jake to s hledanim vlamacu do systemu je - vzdy jde
jen o pravdepodobnost, i kdyz nekdy dost vysokou.

Petr Soucek