Motif source code released to the Open Source community! (fwd)

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Červen 4 22:32:51 CEST 2000

On 04/06/2000, Martin Macok wrote:

> On Fri, Jun 02, 2000 at 12:08:19PM +0200, Michal Krause wrote:
> [MOZILLA]
>
> Zkuste stahnout uplne posledni unstable verze (nightly-built), jsou o neco
> sviznejsi nez posledni M1x ...

Prilezitostne se mrknu, mam tu ted cistou M15 a tam to jeste neni nic
moc...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi