DB2 a Linux

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Červen 5 13:48:16 CEST 2000

Petr Snajdr wrote:

> Na CDROM s DB2 bylo tak 60-70 MB dokumentace v PS. Pokud si tedy dobre
> pamatuji :), ale je mozne, ze bez koupeni licence se zminena dokumentace
> neda ziskat. to nevim.

Jo je ji tam tri prehrsle, ale Neco pro cloveka, co poprve cuchnul k db2 jsem
nenasel. Pred chvili jsem si vsimnul Command Reference a konecne jsem asi
udelal prvni krok. Hledal jsem v Getting Started a Administration Reference,
ale tram nic. Hodilo by se DB2 - snadno a rychle :-) Ale asi budu muset projit
size zdlouhavou, lec osvedcenou cestou pokusu a omylu.
Dik, za odpoved.

Libor