DB2 a Linux

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pondělí Červen 5 16:48:17 CEST 2000

>Zkouseli jste nekdo db2? Mam trosku problemy s Oraclem, takze jsem chtel
>vyzkusit neco jinaciho, ale zatim jsem byl schopen jen instalace a
>niceho jineho. Nenasel jsem zadnou dokumentaci, ktera by mi k necemu
>byla. Zlate Oraclovske prirucky (a ze jsem se kolikrat taky vyvztekal).
>Muzete mi nekdo pomoct?

Dobry den,

	DB2 je velmi dobra databaze a podle nasich zkusenosti jede stejne dobre
na NT, Linuxu i AS/400. Dokumentace by mela byt na webu IBM. Spousta
programu z
db2 baliku funguje podle ocekavani (db2cc - Control center se ovlada zcela
intuitivne a udelate v nem skoro veskerou udrzbu, navrh tabulek atd).
Consolova aplikace pro ovladani db2 ma helpik pomerne dobry v sobe.
A co jinak potrebujete JDBC, ODBC a XML je standard.

	JD

PS: Pokud byste nejakou dokumentaci potreboval, ozvete se mi na muj mail,
mame ji tuny.
--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1