ANNONCE: Linux FAQ

Roman LISZKA aplint na volny.cz
Úterý Červen 6 10:20:29 CEST 2000

V konferenci se jiz na nektere otazky reaguje podrazdene, nebot se porad
opakuji a tak jsem na adrese http://www.hledam.cz/linuxfaq/ zridil Linux
FAQ.
Cilem bude shromazdit nejcastejsi otazky a odpovedi prochazejici touto
konferenci v ceskem (pripadne i slovenskem) jazyce, aby napomohly hlavne
zacatecnikum v pocatcich s LINUXem. Napln se bude rozsirovat podle
opakujicich se otazek a odpovedi, pripadne je preformuluji a shrnu vice
odpovedi bez ztraty vyznamu. Pokud se mi tato snaha zcela nepovede,
muzete napsat k danemu FAQ komentar.
Prozatim je tam 6 otazek a odpovedi, ktere budou prubezne rozsirovany,
che-li se kdokoliv podilat na rozsirovani, staci mi napsat.
S pozdravem
	Roman LISZKA