ANNONCE: Linux FAQ

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Červen 6 12:40:03 CEST 2000

Roman LISZKA <aplint na volny.cz> wrote:
 : V konferenci se jiz na nektere otazky reaguje podrazdene, nebot se porad
 : opakuji a tak jsem na adrese http://www.hledam.cz/linuxfaq/ zridil Linux
 : FAQ.
 : Cilem bude shromazdit nejcastejsi otazky a odpovedi prochazejici touto
 : konferenci v ceskem (pripadne i slovenskem) jazyce, aby napomohly hlavne
 : zacatecnikum v pocatcich s LINUXem. Napln se bude rozsirovat podle
 : opakujicich se otazek a odpovedi, pripadne je preformuluji a shrnu vice
 : odpovedi bez ztraty vyznamu. Pokud se mi tato snaha zcela nepovede,
 : muzete napsat k danemu FAQ komentar.
 : Prozatim je tam 6 otazek a odpovedi, ktere budou prubezne rozsirovany,
 : che-li se kdokoliv podilat na rozsirovani, staci mi napsat.
 : S pozdravem
 : 	Roman LISZKA

Takze to je uz treti pokus :-)
kanonicke URL je: http://www.phil.muni.cz/~letty/linuxfaq/