diald a modem ZyXEL

moshna na YieldTech.cz moshna na YieldTech.cz
Úterý Červen 6 14:52:14 CEST 2000

On Tue, 6 Jun 2000, Iko wrote:
> zdravim...
>
> som uz bezradny
> akykolvek modem mi ide pri diald a klasickom connect scripte. ked
> ale pripojim ZyXEL U-1496E Plus SK, tak mi nejde a connect script
> mi hlasi chybu pri init. skusal som vseliake init retazce a nic.
> minicom mi ho bez problemov nastartuje.
>
> poradte prosim...pripadne poslite nejaky init retazec pre ten modem,
> co mi pojde...diky moc

ZyXEL je pomerne pohodovy modem. Cokoli generickeho jako AT&F nebo ATZ0
nebo ATZ bude urcite fungovat. SK verzi neznam, ale tezko bude mit takovy
vliv, aby vyse uvedene initstringy nezafungovaly..

petr

--
Petr Mosnicka
YieldTech - the LINUX company