Databaze a XML

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Úterý Červen 6 16:42:46 CEST 2000

Dobry den vespolek.

V soucasne dobe resim problematiku navrhu informacniho systemu, jehoz
zakladnim rozhranim a datovym objektem bude XML, vnitrne bude databazove
jadro (zatim bych rad PostgreSQL).
Vsechno na Linuxu.

Moje otazka zni, mate nekdo zkusenosti s podobnym navrhem. Potrebuju do te
DB ukladat zdrojove dokumenty, tak jak prisly.
Pripadne je mozne mit zdorjove dokumenty ve filesystemu a v DB mit pouze
linky, ale podobnou DB uz jsem spravoval a moje zkusenosti nejsou uplne
pozitivni.

V soucasne dobe mi jde predevsim o volbu dobreho DB stroje, ktery by zvladal
orientacne kolem 100 dotazu/s (ve spicce).
Samozrejme, ze DB bude pracovat predevsim nad poli, ktere vycaruje parser z

Diky za kazdou radu

Honza