Stahovani souboru netscapem pada v polovine

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Červen 6 19:19:52 CEST 2000

On Tue, 6 Jun 2000, Pavel Janík ml. wrote:

> [...]
>
>    > Pustim netscapa, najdu link, kliknu, otvere se okno pro urceni ciloveho
>    > souboru, potvrdim.
>    > Soubor se zacne stahovat, mas asi neco okolo 5Mb, ale nedojede to cele,
>    > nedojde to dokonce ani k prvnimu Mb a okno se samo zavre a neuplny
>    > soubor ulozi. Muze mi nekdo poradit, cim to je a jak se toho zbavit ?
>    > ... RH 6.2 zoot, Netscape navigator.
>
> to Vám neporadím, ale protože teď mám veselou náladu, řeknu Vám, co se mi
> jednou stalo. Chtěl jsem si stáhnout ISO image jedné distribuce (pokud mne
> paměť nešálí, tak to byl zrovna Debian) a protože jsem měl URL už v

 Fuj. Opravdu se nepletes? dost se divim, ze tam nebyla nastavena prava ve
stylu 'chmod -R 000'. Znam archivy kde se to deje...

> Netscape, tak jsem si řekl, proč bych to opisoval a nechal jsem si celý
> image stáhnout pomocí Netscape. Ale to jsem neměl dělat, chudák server
> spotřeboval celou fyzickou paměť a ostatní uživatelé se mohli téměř jenom
> smát. Od té doby Netscape na Linuxu nepoužívám...

 to mas nainstalovany nejaky WinXX nebo uz v OS Emacs je tak dobry browser?

 Abych nebyl uplne OT --- Co je za alternativu na misto Netscape pokud
chci plnou podporu formularu (lynx neumi file-upload) a SSL?

 Nic mne nenapada, i kdyz se pry v tomto smeru snazi KDE (jak moc?).

					Karel