Stahovani souboru netscapem pada v polovine

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na linux.cz
Úterý Červen 6 18:12:30 CEST 2000

   From: Okrina Miroslav <mokrina na envinet.cz>
   Date: Tue, 06 Jun 2000 11:48:18 +0200

Zdravím,

   > Pustim netscapa, najdu link, kliknu, otvere se okno pro urceni ciloveho
   > souboru, potvrdim.
   > Soubor se zacne stahovat, mas asi neco okolo 5Mb, ale nedojede to cele,
   > nedojde to dokonce ani k prvnimu Mb a okno se samo zavre a neuplny
   > soubor ulozi. Muze mi nekdo poradit, cim to je a jak se toho zbavit ?
   > ... RH 6.2 zoot, Netscape navigator.

to Vám neporadím, ale protože teď mám veselou náladu, řeknu Vám, co se mi
jednou stalo. Chtěl jsem si stáhnout ISO image jedné distribuce (pokud mne
paměť nešálí, tak to byl zrovna Debian) a protože jsem měl URL už v
Netscape, tak jsem si řekl, proč bych to opisoval a nechal jsem si celý
image stáhnout pomocí Netscape. Ale to jsem neměl dělat, chudák server
spotřeboval celou fyzickou paměť a ostatní uživatelé se mohli téměř jenom
smát. Od té doby Netscape na Linuxu nepoužívám...
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na linux.cz