Samba jako PDC a sdileni

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Středa Červen 7 11:49:33 CEST 2000

Dobry den,
rad bych se zeptal na 2 problemky ohledne samby rpm z RH6.2CZ - verze 2.0.6

1. Chci provozovat sambu jako PDC na jedinem serveru v siti. Nastavil jsem,
jede a loguje. Vadi mi silne asle security = user. Pokud se stanice neloguje
do domeny, ale jen do workgroup a ma spravne jmeno a heslo pro sambu, vidi
sdilene disky na serveru. Aspon myslim ze to je tim, da se stim neco delat?
Rad bych aby se slo prihlasit jen je-li user korekte nalogovany do domeny!

2. Nepochopil jsem jak poskytnout ke sdileni treba zip ze stanice. Jde to
jen standardne pres sit mikroskop, nebo to lze zaclenit do smb.conf a zip
bude videt pres server? Samozrejme bych rad aby se to korektne chovalo a
nebyla katastrofa kdyz vyndam medium bez dovoleni.
Mozna by stacilo nejak (nevim jak) spoustet pri pokusu o pristup na zip pres
sambu davku zip.bat, ve ktere by bylo net use x: //stanice/zip

Muze mi nekdo kdo toto vyresil poradit kudy na to? Je lepsi to hnat pres
mikroskop ze stanice na stanici nebo sambu (ta by resila mapovani). Diky za
kazdy napad.

S pozdravem
Bretislav Duda