Samba jako PDC a sdileni

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Červen 12 15:08:58 CEST 2000

ZIPku ze stanice na server můžete nechat automaticky připojovat pomocí
automountu a dát ke sdílení v smb.conf, čímž bude vidět přes server.
Na stanici by pak mohla být dána ke sdílení s dolarem na konci názvu
(aby normálně nebyla na stanici vidět). Jen je třeba si zkontrolovat,
zda máte natolik novou verzi Samby a smbfs, aby se správně zobrazovala
diakritika na disku připojeném přes smbfs (jinak nedoporučuji).

Slávek.