bladeenc vs mp3 encodery pro windows

Ales Rygl rygl na moa.jicinet.cz
Středa Červen 7 11:51:35 CEST 2000

Diky za naprosto vycerpavajici odpoved. Vidim, ze mate prehled!

> MM Jukebox pouziva modernizovany Fraunhofer codec zalozeny na mp3enc31. Je
> jen rychlostne optimalozovany, ale na ukor kvality. Cili neni nad
> commandlinovy mp3enc31. A s tim na vasem celeronu 450 pod Win i pod linuxem
> dosahnete stejnych vysledku, cili na minutu 44k/128kbit pocitejte tak 7-8
> minut cisteho casu enkodovani. Pokud by stejny enkoder byl i pro linux,
> bylo by to stejne jako pod win. Mimochodem, na tuhle praci je mnohem lepe
> pouzivat W95 nez WNT.

Mohu vedet proc? Myslel jsem ze WNT lepe zachazeji s vypocetnim vykonem a zatim
mi to tak vzdycky pripadalo.

> [...]
> pekne dokaze bitrate 96kbit/44kHz stereo hrat, ale na ukor casu.

> ano, mate plnou pravdu. Modofikovany FhG pocita v techto super rychlych
> rezimech pravdepodobne jen s integer a ne s float aby vyuzil MMX (zdrojaky
> nejsou k dispozici, jde o spekulaci), coz je celkem dost na ukor kvality.
> Kdyby nemely FhG dotazenou kvalitu "na doraz", pak by to bylo s vysledkem
> jeste horsi. A ta horsi kvalita je docela dost slyset.

> Vzdycky je lepe vznaset otazky mene provokativne.
> Doporucuji gogo-no-coda enkoder. Anebo nekolikrat pomalejsi LAME, byt jeste

To nebylo mineno jako provokace :) Ale gogo-no-coda asi neumi spolupracovat s
Krabberem, ze? Asi bych toho chtel moc.

Jeste jeste jednou diky.

Ales Rygl

Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
Ing. Ales Rygl
rygl na moa.jicinet.cz
ICQ 4616993