maskarada ftp a problemy...

Jirka cechjir na hotmail.com
Středa Červen 7 12:32:43 CEST 2000

        Tak uz vite v cem byl problem?

Bohuzel to porad netusim a nevim jak dal. Nevim co bych pro to mohl udelat.
Wu-ftp zkouset nechci protoze si myslim ze je horsi nez pro.
U nekterych uzivatelu mi to jede uplne v pohode trebas podle dnesni ho
nocniho logu si nekdo stahnul asi 2.2 GB.
Proste uz nevim co a jak kde nastavit. Nejsem zrovna odbornik a rozeny admin
ale nelibi se mi to. Muzete to prozkoust vy treba mi neco uniklo. Adresa je
kolej.upce.cz port 5021.
doporucuju vyzkouset prad a za fw. nejlepe pomoci ssh.
Nemusi to fungovat pokud neni nabootovany linux protoze to je muj desktop a
mam spolubydliciho ktery si rad hraje....ve win:)))
jinak se s vama rad podelim o logy a pripadne ten.conf. Pokud by to bylo
mutne a vhodne tak rad pujicm i su. Uz totiz vazne nevim a sve me to. ne na
ted ale do budoucna. ted odjedu z koleji a cele leto je po problemech ale
rad bych to od zari rozjel poradne a neco se naucil.

Jirka
na pokusy doporucuju anonymous/ble ble ble
P.S. mila.kuchta na atlas.cz je asi pravdepodobne neplatna adresa...vse se mi z
tama vraci....