maskarada ftp a problemy...

Mila Kuchta mila.kuchta na altas.cz
Středa Červen 7 15:45:52 CEST 2000

Jirka wrote:

>         Tak uz vite v cem byl problem?
>

> Bohuzel to porad netusim a nevim jak dal. Nevim co bych pro to mohl udelat.
> Wu-ftp zkouset nechci protoze si myslim ze je horsi nez pro.
> U nekterych uzivatelu mi to jede uplne v pohode trebas podle dnesni ho
> nocniho logu si nekdo stahnul asi 2.2 GB.
> Proste uz nevim co a jak kde nastavit. Nejsem zrovna odbornik a rozeny admin
> ale nelibi se mi to. Muzete to prozkoust vy treba mi neco uniklo. Adresa je
> kolej.upce.cz port 5021.
> doporucuju vyzkouset prad a za fw. nejlepe pomoci ssh.
> [...]

To je zajimave. Me vse chodi, i kdyz je pravda ze z usenetu se mi take
vetsina veci vraci. On altas.cz je asi ten nejhorsi freemail server jaky
znam. Bohuzel se mi nechce posilat vsem novou adresu a protoze ho stejne
vyuzivam jen jako filtr a alias, tak jsem se tim moc nezabyval.

Nevim sice jake mate pozadavky na Vase ftp, ale nemyslim, ze byste je kvuli
wu-ftpd musel jakkoli redukovat. Ja jsem s nim naprosto spokojen a take ho
pouzivam za fw. Pokud chcete Vas problem nejak vyresit, mel by jste na to jit
systematicky. Tzn. zjistit komu to chodi, komu nechodi, co dotycny pouziva za
sw, jestli je za fw atd. Jake je Vase nastaveni redirektoru/filteru. Zjistete
co mozna nejvice informaci postnete je sem a mnohonasobne tak zvysite sanci na
uspech.

S pozdravem

Mila Kuchta