Jak vytvorit pod linuxem FAT/FAT32 filesystem?

David Sumsky thebigone na centrum.cz
Středa Červen 7 13:05:51 CEST 2000

> Skuste poslat co vypise prikaz "p" v fdisk-u
> Typ particie musi byt niektory z:
>  1 FAT12        - pouziva sa pre diskety a velmi male disky
>  4 FAT16 <32M   - pre disky do 32MB
>  6 FAT16        - pre ostane max. do 2GB uz od 1GB nevhodne
>  b Win95 FAT32       \
>  c Win95 FAT32 (LBA)  - pre win 95
>  e Win95 FAT16 (LBA) /
>
> Ak uz to inac nepojde mozete v fdisk-u zrusit particiu a nechat
volne
> miesto a tu particiu vytvorit pomocou fdisk-u z win bootovacky.
(Vacsinou
> sa to aj takto doporucuje.)

fdisk s parametrem p jsem zkousel, no a pise to, ze ta particion
je porad linux filesystem a ne msdos, ale pritom jsem ji tvoril
pres mkfs.msdos

asi to tak udelam, smazu ji a vytvorim ji pres dos fdisk, ale
jeste jedna problem:
na disku uz mam dve primarni jednotky (linux a linux), ten dos
fdisk umi ale pouze jednu, jak si poradit s temi zvyvajicimi
dvemi?

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz